Rabu, 23 Mac 2011

Yusry KRU gambarkan video seks boleh dipalsukan

Ulasan Yusry KRU di Sinar Harian tentang video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim menjelaskan beberapa fakta penting, iaitu:

Video seks 20 minit, sukar untuk dipalsukan kerana ia terlalu panjang. Namun ia bergantung kepada sudut rakaman itu diambil. Jika sudut rakaman berubah, ia adalah agak mustahil untuk dipalsukan.

Fakta tambahan yang diberikan oleh Yusri KRU adalah, jika video itu pendek, ia lebih mudah untuk dipalsukan [Sinar].

Maka jika ulasan yang diberikan oleh penerbit dan pengarah filem terkenal ini boleh dianggap sebagai fakta, jelas sekali video lelaki mirip Anwar Ibrahim ada kebarangkalian untuk dipalsukan.

Pertama, video sepanjang 21 minit itu tidak pernah berubah kedudukan sudut rakamannya, kerana ia ditayangkan sebagai rakaman daripada kamera litar tertutup (CCTV), Lazimnya semua orang tahu, kamera CCTV terletak pada kedudukan yang tetap, sekaligus tidak berlaku perubahan sudut rakaman. Maka ia tidak mustahil untuk dipalsukan berdasarkan ulasan Yusry.

Kedua, video klip sepanjang 21 minit itu sebenarnya terdapat empat segmen yang berbeza, ini menunjukkan bahawa ia tidak dirakam secara berterusan selama 21 minit, sebaliknya bersambung-sambung sebanyak empat segmen [Msian Insider]. Ini bermaksud, setiap satu segmen hanyalah sepanjang kira-kira 5 minit. Sekali lagi jika ulasan Yusry KRU dijadikan rujukan, maka ia tidak mustahil untuk dipalsukan.


Cara kedua yang boleh dibuat untuk memfitnah, dan cara ini dilihat lebih mudah untuk menjatuhkan Anwar adalah dengan menggunakan orang yang memiliki wajah mirip dengan Anwar Ibrahim.

Tak henti-henti Anwar diserang dengan skandal seks, dengan lelaki, dengan adik angkat, dengan driver, dengan bini orang, dengan pembantu, dengan bapok siam, dan kini dengan pelacur cina pula . Kita nantikan video panas yang bakal disiarkan menjelang PRU 13, "VIDEO SKANDAL SEKS ANWAR IBRAHIM DENGAN BINATANG!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan