Rabu, 23 Mac 2011

Video Anwar Ibrahim seks dengan Maknyah Thailand

Belum sempat sejuk Anwar Ibrahim diserang dengan video rakaman kononnya beliau sedang melakukan hubungan seks dengan seorang pelacur cina pada 21 Febuari lalu, kini khabarnya sebuah lagi video seks Anwar Ibrahim akan didedahkan, namun kali ini dikatakan dengan Maknyah Thailand pula.

Seorang pengirim email yang menggunakan nama Pemuda Umno menghantar Email kepada ReJaM mendakwa dirinya memiliki video sahih Anwar Ibrahim sedang melakukan hubungan seks dengan Maknyah thailand. Malah pengirim email ini mencabar agar ReJaM menyiarkan email yang dihantarnya kepada umum.

Di bawah ini screenshot email yang ReJaM perolehi. Korang boleh baca sendiri.

Diserang dengan dakwaan seks lelaki sudah, perempuan pun sudah, kali ini Anwar Ibrahim bakal diserang dengan dakwaan seks dengan Mak Nyah pula. Satu-satunya ahli politik yang diserang dengan tuduhan seks lengkap semua jantina, dari Lelaki, wanita sampai ke maknyah. Mungkin pada Pilihan Raya Umum, Anwar bakal dituduh melakukan seks dengan binatang pula!

Nampaknya, Anwar semakin teruk diserang oleh parti lawan menjelang Pilihanraya Umum Negeri Sarawak. Sedih juga lihat Datuk Seri Anwar diserang tanpa henti bertubi-tubi dari pihak lawan politiknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan