Jumaat, 11 Mac 2011

Andrej Pejic Model Luar Biasa Dari Australia

 
Model seksi berasal dari Australia ini kelihatan cantik dan tinggi semampai.Tapi jangan salah anggap,kerana dia adalah seorang lelaki,seperti yang diberitahu Herald Sun.Lelaki ini bernama Andrej Pejic,19 tahun dari Broadmeadows,Melbourne Australia dan menjadi Model 2 Alam kerana wajahnya lebih mirip perempuan dibanding lelaki.

Andrei Pejic memulai trend baru dengan tampilan Super Feminin untuk seorang lelaki yang dikenali dengan nama FEMIMAN (Feminin + Man).Andrej tidak menjalani sebarang pembedahan plastik untuk mengubah wajahnya penampilannya.Sejak dia melangkahkan kaki ke dunia model,sejumlah nama besar sudah menggunakan khidmatnya seperti Jean Paul Gaultier dan John Galliano.

Andrej muncul dalam pelbagai edisi Majalah Vogue antara lain Perancis, Jepun, Turki,dan Itali. Tidak hanya itu, dia kini melanglang buana dari Melbourne ke New York di mana dia mendapat tawaran iklan yang menggiurkan.Model kelahiran Bosnia ini lahir dua bulan sebelum pecahnya perang saudara di negaranya. Ketika dia berusia sembilan tahun dia pindah ke Australia bersama abang sulungnya, ibu, dan juga neneknya dan tinggal di kawasan Melbourne.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan