Rabu, 18 Disember 2013

Wanita Skandal Adi Putra - Nooraida: Saya Tak Sengaja Pakai Seksi

Nooraida: Saya tak sengaja pakai seksi



NAMA isteri kepada seorang ahli perniagaan yang dikaitkan dengan pelakon Adi Putra terus menjadi bualan hangat di laman sosial ekoran kemunculannya pada sidang akhbar minggu lalu dengan berpakaian seksi.

Nooraida Abdul Talib kemudiannya tampil menjelaskan, dia berpakaian sebegitu tanpa disengajakan.

"Saya bukan sengaja. Jaket yang saya patut pakai tercabut butang dan sudah lambat hendak ke sidang media. Sepatutnya saya tak turut serta dalam sidang media tapi berlaku saat akhir. Terima kasih ambil berat," tulisnya di laman mikro Twitter.

 Amiruddin Othman iaitu suami kepada Nooraida Jumaat lalu mendakwa pihak polis tidak telus dalam menyiasat kes berkenaan.
 
Sehubungan itu Amiruddin telah membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman agar satu tindakan terhadap pegawai penyiasat kes berkenaan iaitu Inspektor Fergie anak Din di sebuah balai polis di Johor dapat diambil.
 
“Saya mendapati siasatan terhadap kes melibatkan Adi Putra ini tidak telus dan berat sebelah apabila pegawai penyiasat kes berkenaan mohon agar laporan polis kes berkenaan ditarik balik,” katanya dalam satu sidang media di Hotel Concorde di sini petang Jumaat.
 
Adi Putra atau nama sebenarnya Mohamed Hadi Putera Halim, 32, pada malam Khamis telah membuat satu sidang media menyatakan kes berkenaan telah digugurkan oleh pihak polis dan tiada tindakan lanjut atau ‘no further action (NFA)’.
 
Sehubungan itu Adi mendakwa dengan gugurnya kes berkenaan, ia membuktikan dia tidak bersalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan