Rabu, 6 Oktober 2010

(Close-up) Awal & Lisa Surihani Hos Rancangan Realiti Mari Menari

12 pasangan bakal berentap untuk memenangi sebuah kondominium The Haven yang bernilai RM358 000 bertempat di Ipoh di dalam rancangan realiti terbitan Astro berjudul, Mari Menari. Agak berlainan daripada konsep Sehati Berdansa, Mari Menari tidak menerima pasangan artis sebagai peserta, sebalik’nya rancangan ini bakal menonjolkan sepuluh pasangan suami isteri, sepasang anak & bapa dan juga sepasang adik beradik yang datang’nya daripada segenap tanah air.
Kebolehan dan bakat seni tari yang terpendam dalam diri setiap peserta akan diuji dengan pelbagai cabaran yang telah disusun selama sepuluh minggu bersiaran. Setiap pasangan peserta menerima seorang jurulatih profesional yang akan menunjuk ajar cara tarian yang betul dan menarik sebagai tatapan penonton. Format undian SMS masih menjadi pilihan pertama di mana 50% markah datang’nya daripada penonton, manakala 50% lagi datang’nya daripada juri profesional.
Oh ya, juara Sehati Berdansa musim kedua, Lisdawati telah dilantik sebagai penasihat utuk peserta dengan memberi pandangan mengenai tarian, cara menarik hati penonton dan sebagai’nya. Turut serta sama, Erra Fazira, Ferhad & Zulhuzaimy yang akan melakukan tugas yang sama.
Dalam Mari Menari, Awal Ashaari telah digandingkan bersama Lisa Surihani sebagai hos rancangan realiti ini. Secara jujur’nya, kami masih ragu-ragu dengan kemampuan Lisa mengacarakan program realiti sebegini. Namun, berdasarkan pemerhatian kami di majlis pelancaran tempoh hari, Lisa tampak selesa dan berkeyakinan disamping Awal Ashaari,  good luck!
Mari Menari akan live keudara pada 16 dan 17 Oktober ini jam 9.00 malam. Anda bakal dihidangkan dengan program mingguan seperti Langkah Mari Menari, sesi latihan dan rakaman sebalik tabir, dan sebagai’nya. Lagi gambar Lisa Surihani selepas ini
P/S: Gempak siot ukiran nih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan