Isnin, 10 Januari 2011

Lambang Illuminati pada jaket Mark Zuckerberg - Facebook

Khas untuk yang berminat dengan Konspirasi aje..

Yang tak berminat hanya tengok dan jadilah diri sendiri dan jangan canang plak benda ni kepada orang lain kalau benar2 kata Konspirasi ni tak berfaedah...

Sekian..

Dalam Persidangan Teknologi D8 minggu lalu, satu perkara yang membawa perhatian besar di sebalik jaket yang selalu dipakai oleh Mark Zuckerberg selama ini diperkatakan. Dalam temubual itu, beliau banyak dilontarkan dengan pelbagai soalan peribadi, sehingga beliau berasa berpeluh dan menanggalkan jaket hoodie-nya itu (jaket bertopi)


Perkara itu membuatkan Kara Swisher, pengacara untuk temubual pada hari itu penuh curiga dengan lambang yang terdapat disebalik jaket itu. Lambang yang tertera dalam jaket Mark Zuckerberg itu adalah lambang illuminati. Walaubagaimana pun, kita masing-masing tahu bahawa Mark Zuckerberg adalah dari keturunan Yahudi iaitu dari pasangan campuran Yahudi-Amerika, Edward dan Karen Zuckerberg.



Untuk yang masih belum tahu, apakah itu lambang illuminati sila ke sini > http://mistisfiles.blogspot.com/2008/11/maksud-tersembunyi-dalam-la..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan