Jumaat, 8 April 2011

Isteri Harith Iskandar berbikini

Aku rasa ramai kot dah kenal sapa harith iskandar tue. Tapi mungkin ramai yang kurang kenal ataupun tak kenal langsung [macam aku] isteri dia. Meh sini aku nak tunjukkan gambar isteri dia. Isteri dia memang cantik. Korang boleh tengok sendiri kalau korang rasa aku tipu. Hah.. apa lagi tengoklah bawah ;



Rupanya isteri dia neh seorang doktor. Kalau tengok dari nama dia neh aku rasa dia neh mualaf. Cina + India. Tapi dia kahwin dengan orang islam. Aku pun tak faham nak cakap macam mana ble tengok gambar orang islam kategori mualaf bergambar macam neh. Nak tegur kang, muslim yang lahir islam pun lebih kurang je attitude mereka. Yang lagi teruk pun ada.

Tapi satu benda yang aku musykilkan neh sejak ble di malaysia kita boleh membenarkan model/cover depan berbikini? Majalah neh jual citer ke jual body?

kredit to amenoworld....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan