Sabtu, 26 September 2009

KENAPA ANDA PERLU YAKIN DENGAN MyMode?

1.) MyMode Jenama produk kepada Syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd (618758-H) yang berdaftar secara sah dan halal di Malaysia. MyMode juga telah didaftarkan sebagai Pemegang Lesen Kelas Pemberi Perkhidmatan Aplikasi [ASP(C)]. Syarikat yang berdiri teguh ini diterajui oleh Datin Fara H. Dalela, sebagai pengerusinya. (Rujuk: http://www.asiam.com.my/com_mcmc.htm).

2.) MyMode satu-satunya syarikat prepaid yang berjaya menjalinkan kerjasama erat dengan salah sebuah bank yang terbesar di Malaysia, iaitu MAYBANK BERHAD. Sekarang urusan memasukkan modal ke akaun MyMode anda menjadi lebih mudah. Lihatlah MyMode tertera di skrin ATM Maybank anda. (Anda boleh rujuk sendiri di laman web rasmi maybank2u disini: http://www.maybank2u.com.my/maybank_group/products_services/e-channels/mymode.shtml)

3.) SATU-SATUNYA PROGRAM PREPAID MENYEDIAKAN PROGRAM KEBAJIKAN!
MyMode sentiasa menitik beratkan kebajikan ahlinya. Bukan itu sahaja, waris ahli juga dijaga. Dengan program MCCP (MyMode Community Care Programme), sekiranya ahli yang menyertai meninggal dunia, waris terdekat akan menerima sumbangan dari dana khas yang dikumpulkan. Semoga dapat meringankan beban tanggungan kita..

4.) MyMode BUKAN skim cepat kaya, piramid, money games, saham internet atau derma. MyMode merupakan program berkonsep MLM yang menjual produk-produk keperluan kepada 18 juta rakyat Malaysia masa kini, iaitu PREPAID HANDPHONE. Agen MyMode menyediakan dan menjual produk-produk hebat CELCOM, MAXIS, serta iTALK, Ring-Ring Card, TM Net dan Jaring 24 jam sehari dimana-mana sahaja mereka berada melalui kecanggihan teknologi SMS.



BAGAIMANA ANDA JANA KEWANGAN?

1.) PALING JIMAT: Beli prepaid Untuk Diri Sendiri. Tidak perlu menguntungkan kedai jika anda dapat menjual dan membelinya sendiri. Bayangkan kos top up anda setiap bulan RM30 seminggu. Anda boleh menjimatkan duit anda RM6 sebulan dengan komisen yang anda terima. Bukan hanya anda, tetapi perbelanjaan prepaid isteri dan anak-anak tanggungan anda juga mampu dikurangkan.

2.) PALING SENANG: Jual prepaid. Tak pernah dengar penjual prepaid, tiada customer. Tak ada modal ada laa, sebab ramai sangat nak beli. Customer pulak yang mencari anda , kalau sekali dia dah tau anda ada jual prepaid. Bukan dia sahaja, habis kengkawan, jiran, bos pejabat semuanya dihebah-hebahkan. Tidak payah menjaja langsung. Lagi satu, tak payah bawa apa-apa stok. Semua produk dalam HP kita. Nak produk, baru order pakai SMS. 10 saat dah sampai.. mudah.

3.) PALING UNTUNG: Kembang Networking atau dapatkan dowline baru. Susah? Tidak lagi sekarang! Dengan bantuan web replika percuma http://www.prepaid4u.net dan konsep online marketing kami yang sangat efektif, kerja anda mempromosi menjadi sangat mudah. Tidak payah jumpa orang, tiada keluar duit minyak, tidak payah berkereta besar, tak payah pakai smart dan tak payah petah bercakap. Sesuai sungguh kepada mereka yang baru nak belajar meniaga dan bagus untuk orang yang pemalu. Satu Tutorial Mengiklan semudah A.B.C disediakan di dalam. Tidak payah mengarang dan tidak payah berfikir. Semua skrip ready to use. Sangat mudah!!

Kesemua urusniaga mymode samada urusan jual-beli atau merecruit agent baru hanya menggunakan SMS sahaja!! Mudah dan efektif!!! Sistem perniagaan berkonsepkan M-Commerce yang diperkenalkan membezakan bagaimana ia akan menjadi 2x, 3x, atau mungkin 100x lebih menguntungkan dari perniagaan secara konvensional. Percayalah! Dengan MyMode, anda mampu mencapai keuntungan sehingga LIMA ANGKA! Tak Percaya?

MyMode amat bagus untuk diceburi sekiranya anda merupakan salah seorang dari golongan dibawah:

1. Pelajar IPTA/IPTS - Yang menggunakan talian prepaid, Member-member ramai pakai prepaid, duduk kolej, susah nak gi kedai untuk top-up handphone, mahukan side income.

2. Graduan University - Baru grad, belum punya kerja, nak releks dulu sebab baru habis belajar, tapi nak duit dengan cara senang, tahu menggunakan komputer dan internet dengan semaksimum yang boleh.

3. Malas kerja - Susah nak kerja bawah orang. Kerja kejap, berenti, tukar kerja lain. Tak boleh dengar cakap boss. Kalau boleh nak jadik boss sendiri. Nak meniaga, modal takde.

4. Pekerja kerajaan - Mahu melakukan sesuatu untuk persediaan sebelum pencen nanti. At least kalau boleh meniaga, nak meniaga. tapi tak tahu nak meniaga apa. Takut risiko pulak nanti.

5. Untuk anak-anak - Gaji besar, duit banyak. Anak-anak asyik mintak duit jer. Dah besar pun taknak lakukan sesuatu. At least kalau boleh ader something yang boleh anak-anak buat untuk side income diorang sendiri. supaya diorang belajar berdikari.

YURAN PENDAFTARAN KEAHLIAN HANYA RM65
SEMUA URUSAN SECARA SMS
KEDAI PREPAID 24 JAM ANYTIME ANYWHERE
ELAUN TAJAAN SEHINGGA RM18 SEORANG
UNTUNG RUNCIT & SALES POOL
BONUS OVERRIDING
CABUTAN TIKET BERTUAH
BONUS SEMINGGU SEKALI
PENDAPATAN YANG BOLEH DIWARISI
CAPAI PENDAPATAN PULUHAN RIBU TANPA PENGHUJUNG!!

Hanya dengan bertindak lebih bijak.......

prepaid4u.net merupakan salah seorang dari agent mymode yang mengambil pendekatan tersendiri untuk mengembangkan rangkaian downline dengan lebih efisyen dan keluar dari kaedah Networking Business yang konvensional yang memaksa kita meluangkan banyak masa untuk bertemu dengan prospek, penerangan berjela-jela yang memakan masa dan sebagainya. Bagaimana kami dikatakan membantu anda?

Kami telah membelanjakan ribuan ringgit untuk membangunkan sistem ini dimana berdasarkan pengalaman yang ada, ini merupakan cara termudah untuk memastikan anda berjaya dalam mymode. Auto Web Replicator, Random Sponsor Spillover, MultiTask Downline service dan bermacam lagi. Dengan muatan server yang mampu menampung 500 Gigabytes Bandwidth sebulan semuanya untuk anda dan kami berikan secara PERCUMA!! Kami juga menyediakan ruangan FORUM khas untuk anda bertanya tentang masalah yang anda hadapi dalam mymode dan bertukar-tukar pendapat dengan para Upline.

Sistem ini pada mulanya telah dibangunkan secara Manual pada 3hb Februari 2006 dan dalam masa 8 Bulan kami telah berjaya mengembangkan rangkaian kami kepada 3,100 orang downline!! Dan dengan sistem yang lebih canggih ini kami menjangka angka ini akan meningkat ke 5,000 orang agent pada penghujung 2006. Dan sehingga 31 Disember 2007 jumlah agent yang bernaung dibawah group prepaid4u meningkat kepada 45,000 orang!! Tidakkah ini amat menarik?! Jadi mulakan langkah anda sekarang!

http://Prepaid4U.Net/krul_nuox

Tiada ulasan:

Catat Ulasan